آیا در تجارت خود از ایمیل استفاده می کنید؟ این CAN-SPAM قانون ، قانونی است که قوانین مربوط به ایمیل تجاری را تعیین می کند ، الزاماتی را برای پیام های تجاری تعیین می کند ، به گیرندگان این حق را می دهد که از ارسال ایمیل به آنها خودداری کرده و مجازات های سختی را برای نقض تعیین می کند.
با وجود نام آن ، CAN-SPAM قانون فقط در مورد ایمیل انبوه صدق نمی کند. این شامل همه پیامهای تجاری است ، که قانون آنها را "هرگونه پیام الکترونیکی که هدف اصلی آن تبلیغات تجاری یا تبلیغ یک محصول یا خدمات تجاری است" ، از جمله ایمیل هایی که محتوای وب سایت های تجاری را تبلیغ می کنند ، تعریف می کند. این قانون برای ایمیل های تجاری از مشاغل مستثنی نیست. این بدان معناست که همه ایمیل ها - به عنوان مثال ، پیامی به مشتریان قبلی که خط تولید جدیدی را اعلام می کند - باید مطابق قانون باشد.
هر ایمیل جداگانه با نقض قانون CAN-SPAM مشمول جریمه هایی تا سقف 16000 دلار می شود ، بنابراین عدم رعایت آن می تواند هزینه بر باشد. اما پیروی از قانون پیچیده نیست. در اینجا خلاصه ای از نیازهای اصلی CAN-SPAM آمده است: